Marketing i reklama

Rodzaje gadżetów reklamowych

Rozdawanie gadżetów reklamowych przez firmy stało się dzisiaj omal standardem. Każda firma próbuje zaskoczyć czymś swoich klientów i kontrahentów, zarówno tych teraźniejszych, jak i przyszłych. Firmy pragną promować swoją działalność w taki sposób, ażeby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców, a to nie zawsze jest takie łatwe.

Można oczywiście posłużyć się gadżetami reklamowymi. Torby bawełniane z nadrukiem są dobrym sposobem na taką reklamę. Sklep może zamówić takie torby z własnym logo i każdorazowo w trakcie zakupów wręczać je klientom lub wręczać torby w momencie, kiedy kwota zakupów osiągnie dany pułapka. Fajnym pomysłem są też zapalniczki reklamowe, w szczególności w przypadku sklepów z wyrobami tytoniowymi lub gadżetami. Jedne są już gotowe i wystarczy powierzyć wykonanie stosownego nadruku. Na stronie internetowej firmy zajmującej się produkcją gadżetów lub w sklepie wystarczy w formularzu zlecenia dodać logo, które zostanie nadrukowane na gadżetach. Zegary reklamowe są dalszym przykładem takiego gadżetu. Wiele z nich pojawia się w gabinetach stomatologicznych czy lekarskich, niemniej jednak także w restauracjach i biurach firm. Krótko mówiąc, na każdym kroku tam, gdzie zależy nam na promowaniu swoich usług. Każda firma idealnie wie, gdzie powinna się reklamować, by osiągnąć spodziewane rezultaty. Zegary z logo najlepiej sprawdzają się właśnie w biurach oraz różnego rodzaju gabinetach, czyli wszędzie tam, gdzie stale przychodzą ludzie i gdzie można zainteresować ich własną ofertą. Wybór gadżetów reklamowych w każdej chwili pozostaje w gestii firmy. Ostatecznie to firma wybiera, jakie gadżety preferuje zakupić i co woli zainwestować. Tak naprawdę wszystko będzie zależało od budżetu na reklamę. Im będzie większy, tym lepsze gadżety będzie można kupić. Jeżeli budżet będzie raczej nieduży, gadżetów również będzie mniej albo będą one po prostu tańsze. Warto poprosić firmę o wykonanie symulacji kosztu gadżetów i sprawdzenie, ile będą kosztowały w sytuacji, kiedy będzie ich określona liczba. Zwykle im więcej, tym mniejszy będzie ostatecznie ich koszt.

Zobacz więcej: parasole reklamowe