Marketing i reklama

Nowy sposób na reklamę

Jaki jest lepszy sposób na zaprezentowanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im podarunku z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Decydując się na pomysły na prezenty z podziękowaniem, trzeba balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.

 
 
Zasady marketingu
Choć wyraźnym celem podarunku dla klienta jest zademonstrowanie, że Ci zależy, ma on też inny cel: marketing Twojego biznesu. Na 100 procent pragniesz, aby klienci czuli się zadowoleni i docenieni, ale byłoby także bardzo miło,  gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. Ażeby wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, powinno się pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze właściwym upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, przykładowo. logo Twojego biznesu. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia dobrego wrażenia na ewentualnych klientach. Wręczanie prezentów to też świetna okazja do wykazania się kreatywnością, zwłaszcza jeżeli zdecydujesz się zaprojektować swoje torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez sporo miesięcy. Tradycyjną pozytywną właściwością prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te perfekcyjnie nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Generalnie, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, niemniej jednak nie bój się umieścić na nich nazwy albo logo firmy w gustowny sposób.
 
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost zastosowania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli modyfikować własne przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdym momencie były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są doskonałym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się za darmo podczas imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki produktów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się również z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj wykonane z plastiku lub papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Aktualnie firmy zdają sobie sprawę z możliwości marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Głównie torby płócienne są wielokrotnego użytku, co oznacza, że można ich stosować niejednokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu promocji, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym całkiem dobrze. Użytkownicy z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, o ile będzie ona postrzegana jako ta, która usiłuje zrobić coś dobrego dla środowiska. Kolejną dobrą właściwością toreb płóciennych jest to, że są one bardziej wytrzymałe niż torby plastikowe, co oznacza, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.

Polecamy: Torby płócienne.