Z racji tego, że kalendarze są tak tanie, gwarantują znakomity zwrot z inwestycji. Wystarczy kilka dystrybucji, aby czerpać zyski z marketingu kalendarzowego – a jeżeli wydrukujesz atrakcyjny notes kalendarz i dostarczysz go do należycie dobranej grupy odbiorców, przyniesie to wiele profitów.
Skuteczna marketing.
Kalendarze mają znaczenie i są doceniane. Nie są kolejną ulotką reklamową wrzucaną do skrzynek pocztowych klientów ani nachalną rozmową handlową – to produkty, za które ludzie płacą spore pieniądze. Drukując kalendarze, które można podarować odbiorcom, tworzysz prezenty, z których mogą się cieszyć. Właściwie każdy korzysta z kalendarzy, by pamiętać o poważnych datach i wydarzeniach, a ponieważ kalendarze są przydatne, klienci będą je eksponować. Wielu z nich będzie się do nich codziennie odwoływać, dzięki czemu będą mieli kontakt z Twoją firmą dzień w dzień w roku. Świetnie utworzony kalendarz z notatnikiem pomaga nawiązać kontakt z klientami. Kalendarze powinny nie tylko i wyłącznie prezentować produkty i usługi, niemniej jednak również zawierać atrakcyjne zdjęcia i ilustracje przedstawiające zainteresowania klientów, które są istotne dla Twojego biznesu. Ponieważ kalendarze są często używane każdego dnia (a w pewnych sytuacjach dosłownie częściej), stanowią perfekcyjne narzędzie budowania marki. Klienci powinni widzieć nazwę i logo Twojego biznesu za każdym razem, gdy patrzą na kalendarze, zatem jesteś pierwszą firmą, która przychodzi im na myśl, gdy potrzebują tego, co sprzedajesz. Kalendarze są nie tylko wyjątkowym narzędziem budowania marki, ale stwarzają też sposobności całorocznego marketingu. Pomyśl z wyprzedzeniem, aby w strategicznych momentach roku zaoferować ekskluzywne sezonowe wyprzedaże, kupony i kody rabatowe.
Grupa odbiorców.
Kalendarze można wysyłać do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem poczty bezpośredniej, wręczać klientom w sklepie, odwiedzać klientów z kalendarzami w ręku, oraz umieszczać w strategicznych miejscach, takich jak restauracje, sklepy spożywcze i inne miejsca publiczne (oczywiście po uzyskaniu zgody). Wizytówki, broszury, magnesy, plakaty i ulotki można z łatwością dołączać do kalendarzy. W ten sposób można zwiększyć liczbę materiałów marketingowych, które klienci mają przy sobie, zaznajomić ich z bardziej szczegółowymi informacjami o firmie i zachęcić do kolejnych rozmów i wizyt. Ukierunkowanie odbiorców umożliwia zmaksymalizować zwrot z inwestycji w kalendarze i zminimalizować nakłady. Wysyłaj kalendarze do ściśle określonej listy mailingowej, rozdawaj je tylko odpowiednim klientom i umieszczaj w strategicznych miejscach, w których klienci często przebywają. Czy organizujesz specjalne dni dystrybucji? Bierzesz udział w festynach lokalnych? Organizujesz imprezy dla klientów? Możesz to wszystko wydrukować na kalendarzu, ażeby zwrócić uwagę na swoje wydarzenia w ciągu roku. Pomóż swoim klientom pozyskać to, czego potrzebują – zanim się zorientują, że tego potrzebują. Na przykład mechanik może zamieścić w kalendarzu listę kontrolną dotyczącą przygotowania samochodu do zimy, a weterynarz – harmonogram badań kontrolnych zwierząt. Takie funkcje są przydatne dla klientów i sprawiają, że powracają oni regularnie po więcej.
Sprawdź również informacje na stronie: sprawdź gdzie zamówić kalendarz notatnik